Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás

GYIK - Szállítás és átvétel

Milyen fizetési módok közül választhatok?

1. Előre utalás

  Az utalási információkat és a díjbekérőt automatikusan e-mailben elküldjük Neked.

2. Utánvét

  Utánvétes fizetés készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál, vagy átvételi pontokon.

3. Bankkártya (Barion)

 

A megjelölt termékeket tudod bankkártyával fizetni.

 

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Webáruházunkban a megrendelése átvételéhez 4 szállítási mód közül választhatsz. 

1. Személyes átvétel

Lehetőség van a raktáron lévő termékek átvételére is a dömsödi boltunkban is. 
4220 Hajdúböszörmény Honvéd u. 15.
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:00 óra,  Szombat: 8:00 - 12:00 

 
2. Csomagponti átvétel

A csomagodat kérheted Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak) vagy GLS csomagpontra. A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes!
(kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, túlméretes, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik)

 MPL csomagpont kereső 

 GLS csomagpont kereső


3. Csomagautomata

A csomagot az általad kiválaszott MPL vagy GLS csomagautomatába szállítjuk ahová 2 napon keresztül akár éjszaka érte mehetsz. A csomag megérkezéséről és az átvételhez szükséges kódról e-mail-ben és sms-ben értesítünk! Csomagautomata választása esetén a csomag a kiválasztott automatából vehető át függetlenül a fent megadott szállítási címtől! A csomagautomatánál utánvétes fizetés csak bankkártyával lehetséges. Amennyiben 2 napon belül nem tudod átvenni a csomagodat az MPL csomagautomatából, azt egy közeli postára szállítjuk ahonnan 5 munkanapod lesz a csomag átvételére felár nélkül. GLS esetében visszaszállításra kerül a csomag. A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes!

Maximális csomagméret automatába:


4. Házhozszállítás

Szállítási költség (bruttó összegek):

  • Shoprenter GO GLS csomagautomata: 1-40 kg 1270 Ft
  • Shoprenter GO GLS csomagpont: 1-40 kg 1270 Ft
  • Shoprenter GO GLS házhozszállítás:
    01-10 kg 2159 Ft
    10-20 kg 3556 Ft
    20-40 kg 7112 Ft

MPL csomagautomata/csomagpont szállítási díj 1-40 kg: 1250 Ft

Fizetési mód díjak:

  • GLS csomagautomata/csomagpont utánvét díj: 500 Ft
  • MPL csomagautomata/csomagpont utánvét díj: 500 Ft
  • Shoprenter GO GLS házhozszállítás: kosárérték: 5%-a
  • Barion kártyás fizetés kosárérték: 2.5%-a

A rendszer automatikusan generál egy szállítási díjat a termék árából és súlyából. 
 

Mikor kapom meg a rendelésem?
A várható szállítási határidőt minden termékoldalon feltüntetjük, ami termékenként eltérő lehet, de a legtöbb esetben a megrendelést 3-5 munkanapon belül tudjuk szállítani. Természetesen a megrendelést követően azonnal visszaigazoljuk ezt e-mailben vagy telefonon.

Szállítás módja, menete
1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük veled a kapcsolatot. 
2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét. 
3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát. 
4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni. 

Külföldi címre szállítanak?
Sajnos külföldi címre történő szállítást cégünk nem vállal. De a külföldi vásárlóink úgy szokták ezt megoldani, hogy egy magyarországi családtag, rokon, barát vagy ismerős címére kérik a csomagot és azok juttatják ki külföldre. Megoldás lehet még a határhoz legközelebbi postára kérni a csomagot.

Ha a személyes átvételt választom, mikor illetve meddig vehetem át a rendelésem?
A személyes átvételt választó vásárlóinkat külön e-mailben fogjuk értesíteni, hogy mikortól vehetik át a rendelést. 
A megrendelést az üzleteinkben kifizetheti: 
•    készpénzben
•    átutalással

Csomag nyomkövetés
 

 MPL csomagpont kereső 

 GLS csomagpont kereső


Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot) 

Lakossági ügyfeleknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: 06-1-333-7777
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

Hogy tudom megnézni, hogy hol tart a csomagom?
Amikor a rendelését feladjuk, e-mail-ben  küldünk egy szállítási információt, ahol megadjuk  a csomagod küldeményazonosítóját, amelyre rákattintva a https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon nyomon tudod követni, hogy éppen hol tart.

Mi a teendőm, ha sérült, hibás terméket kaptam?
Profi szállító csapattal dolgozunk. Kiszállításkor minden lépésről informálunk, amíg át nem veszed a csomagod. Minden csomag többszöri kontrollon megy át mielőtt becsomagoljuk és elküldjük. Nem fordulhat elő, hogy nem azt kapod amit rendeltél vagy valami hiányzik belőle. A csomagolás folyamatát kamera rendszer rögzíti, minden egyes csomag tartalma utólag ellenőrizhető. Ha ilyen jellegű reklamáció érkezik, haladéktalanul kivizsgáljuk és orvosoljuk. Hibás vagy szállítási sérült termékeket 72 órán belül cserélünk. Szállítási sérülés esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre mely bizonyítja, hogy a szállító hibájából sérült meg. A szállítással kapcsolatos panaszt az info@re-tex.hu email címre küldd el.

Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?
Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, úgy az MPL diszpécsere felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagját. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. A csomag a helyi postán 15 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesül) 48 órán belül sem kapja meg rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

Ha nem találtad meg kérdésére a választ, kérjük keress minket e-mailen.
E-mail cím: info@re-tex.hu